Dyrektor Zespołu Szkół Przyrodniczo-Technicznych
Centrum Kształcenia Ustawicznego
w Bojanowie
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
- Adres jednostki: Zespół Szkół Przyrodniczo-Technicznych Centrum Kształcenia Ustawicznego, ul. Dworcowa 29, 63-940 Bojanowo, tel. 65 545 62 31
- Określenie stanowiska: referent
- Wymiar etatu: 1/2 etatu (20 godzin tygodniowo)
- Liczna wakatów: jeden
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie lub spełnienie wymagań określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy
o pracownikach samorządowych, - wykształcenie minimum średnie,
- nieposzlakowana opinia,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- obywatelstwo polskie lub spełnienie wymagań określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy
- Wymagania dodatkowe:
- biegła znajomość obsługi komputera w zakresie pozwalającym na poprawne wykonywanie zadań na stanowisku referenta,
- mile widziana podstawowa znajomość przepisów – ustaw: Karta Nauczyciela, Kodeks Pracy, o systemie oświaty, o ubezpieczeniach społecznych,
- umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista, komunikatywność, samodzielność, umiejętność organizowania pracy, dokładność, sumienność, rzetelność, życzliwość,
- zdolność podejmowania samodzielnych decyzji i zaangażowanie w pracy.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- przyjmowanie i rozdział nadchodzącej korespondencji (w tym bieżące sprawdzanie poczty elektronicznej),
- rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących,
- przepisywanie korespondencji,
- wysyłanie korespondencji,
- bieżące sprawdzanie stron internetowych istotnych dla funkcjonowania szkoły,
- prowadzenie na bieżąco z należytą starannością dokumentacji uczniów i słuchaczy, współpraca z dyrektorem szkoły w tym zakresie,
- wystawianie różnych druków i zaświadczeń, legitymacji dla uczniów i dla nauczycieli,
- zamawianie druków szkolnych,
- prowadzenie księgi druków ścisłego zarachowania,
- wydawanie i rejestrowanie poleceń wyjazdów służbowych (delegacji),
- przechowywanie teczek z dokumentacją szkolną, zgodnie z jednolitym wykazem akt obowiązujących w szkole,
- przechowywanie dokumentacji powizytacyjnej, pokontrolnej itp.,
- prowadzenie zbioru zarządzeń, instrukcji, przepisów,
- prowadzenie archiwum,
- obsługa interesantów i gości, udzielanie informacji,
- sporządzanie sprawozdawczości GUS, PFRON, BDO, Ochrona środowiska sporządzanie sprawozdań SIO oraz nadzór nad kompletnością i terminowością złożenia sprawozdania do organu prowadzącego,
- prowadzenie dokumentacji szkoły oraz wydawanie dokumentów zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie,
- przygotowywanie i nadzorowanie poprawności przesyłanych do OKE i otrzymywanych z tej instytucji danych, związanych z egzaminami zewnętrznymi,
- przyjmowanie faktur, opisywanie faktur zgodnie z klasyfikacją wydatków – wymiana dokumentacji z działem księgowości PCUW,
- pośredniczenie w terminowej wymianie dokumentacji pomiędzy pracownikami
a działem kadr w PCUW, - prowadzenie części dokumentacji RODO dotyczącej przetwarzania danych pracowników, uczniów i rodziców, sporządzanie umów powierzenia danych pomiędzy szkołą a innymi jednostkami,
- przygotowanie wstępnych dokumentów dot. Zamówień publicznych,
- przygotowywanie dokumentacji dotyczącej remontów i inwestycji,
- prowadzenie terminarza spotkań służbowych dyrektora szkoły,
- prowadzenie dokumentacji upoważnień szkoły jako ośrodka egzaminacyjnego,
- opracowywanie wstępnych wersji regulaminów i procedur szkolnych,
- rozliczanie gospodarki materiałowej – rozliczanie opału i drewna,
- dbałość o estetykę i porządek w sekretariacie szkoły oraz w pokoju dyrektora szkoły,
- wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora szkoły.
- Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- wymiar czasu pracy: 1/2 etatu, tj. 20/40 godzin tygodniowo,
- miejsce pracy – Zespół Szkół Przyrodniczo-Technicznych Centrum Kształcenia Ustawicznego w Bojanowie, ul. Dworcowa 29, 63-940 Bojanowo,
- rodzaj pracy – praca biurowa przy komputerze, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności,
- umowa na czas określony, od 01.10.2022 r. do 31.12.2022 r., z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej, z możliwością dalszego zatrudnienia.
- Wskaźnik zatrudnienia osób:
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
- Wymagane dokumenty:
- CV,
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o podjęcie pracy (załącznik do ogłoszenia),
- kopie dokumentów poświadczających wykształcenie (świadectwo ukończenia szkoły średniej, dyplom).
- kopie innych dokumentów poświadczających o dodatkowych kwalifikacjach
i umiejętnościach, - kopie dokumentów potwierdzających przebieg dotychczasowej pracy zawodowej,
- zgoda na przetwarzanie przez administratora danych osobowych (załącznik do ogłoszenia),
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie oraz oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych (załącznik do ogłoszenia).
- Forma i termin składania ofert:
Wymagane dokumenty należy składać:- w zaklejonej kopercie,
- w Zespole Szkół Przyrodniczo-Technicznych Centrum Kształcenia Ustawicznego w Bojanowie, ul. Dworcowa 24,
- w terminie do dnia 20 września 2022 r, do godz. 10.00,
- z dopiskiem – „Oferta zatrudnienia na stanowisku Referent w Zespole Szkół Przyrodniczo-Technicznych Centrum Kształcenia Ustawicznego w Bojanowie,
lub za pośrednictwem poczty na adres: Zespół Szkół Przyrodniczo-Technicznych Centrum Kształcenia Ustawicznego w Bojanowie, ul. Dworcowa 24, 63-940 Bojanowo z ww. dopiskiem.
Dokumenty, które wpłyną do Zespołu Szkół Przyrodniczo-Technicznych Centrum Kształcenia Ustawicznego w Bojanowie po wyżej wymienionym terminie oraz bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane.
Dokumenty złożone do celów rekrutacji, a dotyczące osób niezatrudnionych, jak również niespełniające kryteriów wymaganych w ogłoszeniu zostaną po zakończeniu rekrutacji zniszczone. Natomiast dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu będą przechowywane przez okres trzech miesięcy od zakończenia rekrutacji,
a następnie po tym terminie zniszczone.
- Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Zespołu Szkół Przyrodniczo-Technicznych Centrum Kształcenia Ustawicznego w Bojanowie.
- Przewidywany termin rozpatrzenia kandydatur:
- Dnia 21.09.2022 r. – wybór kandydatów do rozmów kwalifikacyjnych,
- Dnia 22.09.2022 r. – przeprowadzenie rozmów kwalifikacyjnych.
Dyrektor
Zespołu Szkół Przyrodniczo-Technicznych
CKU w Bojanowie
(-) Beata Nowak